Sunday, June 2, 2013

Simply Magnolia Blog Hop Winner & New Challenge



Hi everybody! 
It's been a bit quiet on my blog this week...I received some terrible news last week so I'm a bit unorganized....but I will make it up to you by announcing my blog hop candy winner today :)!

Hoi allemaal!
Het is de laatste week erg rustig geweest op mijn blog....en toen ik zover was om er weer even voor te gaan zitten kreeg ik erg verdrietig nieuws, dus ik ben niet op m'n opperbest momenteel, maar goed geloof dat we dat allemaal ook wel eens hebben.....ik zal het goedmaken door in ieder geval vandaag de winnaar van de blog hop candy bekend te maken :)!

But first I would like to thank you all for all those lovely comments on my baby Edwin card, they always brighten my day :)!  

Maar eerst wil ik jullie weer even bedanken voor al die ontzettende lieve reacties op mijn baby Edwin kaart, ik word daar echt altijd zo vrolijk van :D!

Well on to the winner then ;-) I made random.org pick a winner and that is........

Nou dan maar naar de gelukkig winnaar dan ;-)...ik heb random.org een winnaar laten kiezen en dat is geworden....................

That's you Lindsay! Congratulations! Can you please contact me, using the 'contact me' tab?
You have until Sunday May 9 to contact me, otherwise I'll need to draw a new winner.

----------------------------------------------------------------


Well on to the new Simply Magnolia challenge. 
This time the theme is Layers & Lace (use at least 4 layers and some lace to embellish).

En dan is het tijd voor de nieuwe Simply Magnolia Challenge.
Deze keer hebben we als thema Layers & Lace, dus we vragen je minimaal 4 lagen te gebruiken en natuurlijk kant als versiering :).

The wonderful sponsors for this challenge are


AND



And here's what I've done with the Layers & Lace theme


I'd like to enter this card into the Anything Goes challenge over at You, Me & Magnolia and
I also would like to enter this card into this months Bunny Zoe Crafts challenge, Showcase a DT card and I decided to use Silvies card as inspiration. 



Well that's it I guess. Hope to see you over at Simply Magnolia!

Nou dat is voor nu weer even. Ik hoop jullie te zien bij Simply Magnolia!



8 comments:

  1. Hoi Cin,
    SUPER..2 schitterende kaarten, liefs van Ans

    ReplyDelete
  2. Wauw Cindy, wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Inge

    ReplyDelete
  3. Hoi Cin,
    Geweldige leuke kaart
    Liefs Cinderella

    ReplyDelete
  4. Schitterende kaart, echt prachtig gemaakt ☼

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Prachtig kaartje!
    Gr. Karin

    ReplyDelete
  6. Wat een schitterende kaart Cindy, hij is supermooi. Sterkte met wat er dan ook aan de hand is, zo rot altijd als je verdrietig nieuws krijgt.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  7. Wow what a gorgeous card, I love the sweet image, your colouring is beautiful and the purple lace looks gorgeous, stunning floral arrangement too, love it all. I have sent you a message through the contact tab, thanks so much this has really brightened up my day
    Lindsay xx

    ReplyDelete
  8. prachtiggggg, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!