Thursday, June 6, 2013

Sunny Summer Tilda



Nou daar ben ik dan eindelijk weer een keer met een kaartje....nou ja voor mezelf dan en niet voor één van m'n design teams....Pff er is een hoop gebeurd zo de afgelopen tijd hier en ik hoop dat na vandaag de rust een beetje terugkeerd. Ik heb in ieder geval heel veel zin in mijn vakantie naar Griekeland eind juni....het is maar 8 daagjes maar daar ben ik al zo blij mee! 
Nou goed, vandaar dus ook dit zomerse vakantie kaartje :)! 

Well here I am, finally with a new card....well for me then, I kept making cards for my design teams, but it's been a while since I made a card just for me :)
There's been a lot going on right now, and after today I hope the storm will finally give up and will give me some rest....the 27th of may I will be leaving for Greece,  just for 8 days, but I'm so looking forward to it!
So that's why I made this 'summer happy Tilda in the wind' card :)!

Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper / Papicolor Paper
Image - Magnolia Tilda on the Loose 
Color medium - Distress Markers
Papers  - Basic Grey / Pion From my Heart II
Dies -   Spellbinders Floral Oval
Punches - /
Embellishments - Mulberry Paper Flowers & leaves /Lace / In Fran-táge Ages Rose covered chipboard key 
Other -   Stampendous Fran-Táge Embossing Enamel Chunky White, Aged Ivory, Aged Rose / Crackle accents / Stickles (stardust)
Tools -  White Gelpen / Versamark 



I used the beautiful Maja Design butterflies again, cut them out of the 6th of May paper, covered them with stickles on the sides and used so crackle accents in the middle.They weren't all dried when I took this picture though ;-)

Ik heb dit keer weer van die mooie vlinders gemaakt met het 6th of May Maja Design papier. Vlinders uitgeknipt, randen met stickles versiert en het midden ingevuld met crackle accents. Op de foto waren ze alleen nog niet helemaal droog ;-)


I'd like to enter the following challenges:


Well I'm a in a bit of a hurry, hopefully my next post will be a bit more positive and less of complaining ;-)....and a bit longer to ;-)

Nou ik heb een beetje haast, dus hopelijk is mijn volgende post een stukje positiver en wat minder geklaag zeg maar en ook wat leuker om te lezen ;-)

Tot snel! See you soon!



19 comments:

  1. Wow wat een mooi kaartje! Leuke kleuren zeg en een mooie stempel! Alvast heel veel plezier op vakantie! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  2. Prachtige kaart zeg! Eruugg mooi!! De kleuren die je gebruikt hebt voor Tilda en haar achtergrond lijken echt wel vintage! Hoe en waarmee heb je dat gedaan?
    Ik ga nog even verder genieten hoor en super leuk dat je meedoet met onze IAMC challenge!

    groetjes, Karin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje Karin :)! De achtergrond is een combi van Weathered Wood, Pumice Stone en Antique Linen. De randen zijn gekleurd met Gathered Twigs. Daarna alles met Fran-táge bewerkt. De kleuren heb ik er inmiddels bij staan :) Was vanmiddag aan het haasten toen ik m'n post plaatste ;-)

      Delete
    2. Super bedankt voor je uitleg! Ik ga ze opschrijven want ik vind het toch echt super mooie combi!!
      liefs, Karin

      Delete
  3. Zeker een vrolijke en gezellige kaart, heel erg mooi gemaakt.
    Heel veel plezier alvast gewenst op je vakantie ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  5. Hele mooie kaart! Tilda is zo mooi ingekleurd!!
    Liefs Ditta

    ReplyDelete
  6. Je mag best klagen hoor Cindy, je hebt het nu eenmaal druk toch?
    Straks kan je lekker uitrusten, dat heb je wel verdient vind ik.
    Je kaart is zoals altijd weer schitterend, ik ga nog even naar buiten, lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  7. Hallo wat een leuke zonnige zomerse kaart heb je gemaakt
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    ReplyDelete
  8. schitterend kaartje met hele mooie details

    ReplyDelete
  9. Wauw Cindy wat is je kaart super, ik vind het een beauty. Wat een heerlijk vooruitzicht dat je een weekje op vakantie gaat, heerlijk.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  10. Hi Cindy!
    Your card is so gorgeous! Love your colouring, and you have put on some stunning flowers.
    Thank you for joining MDUC this week.
    Hugs, Camilla

    ReplyDelete
  11. dear cindi,
    your card stolen my heart ;)
    you did an awesome job! thank you for joining us at MDUC and welcome back!
    Hugs, Yulis

    ReplyDelete
  12. Oh Cindy, I would love to know how you get that amazing vintage effect! This is just absolutely stunning and I adore the subtle touch of frontage. Perfect! Thank you for sharing with Midweek Magnolias :o) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Anne! I think you mean the Fran-Tage? I've used Aged Ivory and Aged Rose embossing enamel. Together with some Gathered Twigs distress ink around the edges (and a postal BoBunny clearstamp)....that's what I've used :) Is that the answer you were looking for :)?

      Delete
  13. A fabulous vintage card. I love what you've done with the butterflies! Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia. Tracey x

    ReplyDelete
  14. such a beautiful card Cin...love the sparkly butterflies and pretty flowers
    tracey x

    ReplyDelete
  15. gefeliciteerd Cindy je staat eerste in de top 3
    Lieve groetjes van Ghea

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!