Thursday, July 25, 2013

A Gift from Heaven



Ik ben op dreef moet ik zeggen....gewoon nóg een kaartje af ;-)
Ik ga zaterdag dus nieuwe kaartjes brengen naar de boekhandel die mijn kaarten verkoopt en ik heb beloofd wat babykaarten mee te nemen, dus dan moet ik even opschieten natuurlijk ;-).
Dit keer een 'zwanger gefeliciteerd' kaartje.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)


Ik ga voortaan de materialen met behulp van een productenlijst laten zien, je vind deze onder mijn post :).



Ik wil graag mee doen met deze challenges:

Distress Marker Colors
Skin - Tattered Rose / Vintage Photo
Hair - Antique Linen / Walnut Stain
Clothes - Weathered Wood / Stormy Sky
Background - Pumice Stone / Antique Linen




9 comments:

  1. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  2. Een supermooie kaart Cin.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  3. prachtige kaart en knutsel nog even door.....succes!

    ReplyDelete
  4. Prachtige kaart Cindy. Mooie kleuren en een heel mooi ingekleurde Tilda! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Tilda's Town!

    Groetjes,
    Riet

    ReplyDelete
  5. This is such a pretty colour combination! Thank you for playing at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! Tracey x

    ReplyDelete
  6. Darling card, Cindy! Such pretty shapes, colors and shading! Beautiful! hugs, de

    ReplyDelete
  7. A gorgeous card Cin, your design and colour scheme is fabulous. Tilda is beautifully coloured and so many stunning details!!

    Thanks so much for joining along with Lovely hAnglar or Sweet Magnolia,
    hugs
    Heather xx

    ReplyDelete
  8. Good morning Cindy, What a pretty Tilda card, really stunning, thanks for joining us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia Bingo Challenge.
    Hugs Teresa x

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!