Friday, July 12, 2013

Besties Wizard of Oz Challenge



Hoi allemaal,
Misschien heb je het al gehoord maar momenteel loopt er een super leuke challenge bij de Besties naast onze gewone wekelijkse challenge, waarbij je kans maakt op een prijs van maar liefst 100 dollar!! Je vind de challenge hier.
Ter ere daarvan ben ik maar eens aan de slag gegaan met een Wiz Bestie en dit is het resultaat :).
Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noirs. De tekst heb ik zelf zo gemaakt want ik kon me niets beters bedenken dan deze tekst voor de schattige Dorothy Bestie. Verder heb ik een aantal van mij favorite spulletjes gebruikt waaronder de Spellbinders Floral Oval, de vlinderrand van Joy! en natuurlijk mijn potjes Fran-Táge.

Hi everybody!
Maybe you've already heard, but over at the Besties there is a special month long challenge beside our own weekly challenges where you can win a grand prize of 100 dollar!! You can fin it here.
So to give you all some extra inspiration I made this cute Wiz Bestie card. What do you think??
I've colored her with my Spectrum Noirs and added some Fran-Tage around the sides. One of my favorite things at the moment :D! Together with the dies I've used, Spellbinders Floral Oval and the Joy! Butterfly die. The sentiment is made by me and I couldn't just think of anything better to go with my Dorothy Bestie then this!



Used Materials
Cardstock - Bassil Basics Paper
Image - Sherri Baldy Besties IMG 639
Color medium - Spectrum Noir Pen System
Papers  - Prima Marketing / docrafts Tilly Daydream / Maja Design 6th of May
Dies -   Joy! Butterfly Border 6002/0251- Joy!  /  Spellbinders Floral Oval / Cheery Lynn Lace Corners
Punches - /
Embellishments - (adhesive)Pearls /Lace / Mulberry flowers / Purple crochet lace (self-adhesive bought at the shop 'Creatief Handje') / Butterflies made of Maja Design Paper
Other -   HotFix Rhinestones
Tools -  Stickles Star Dust / Versamark / Fran-táge Embossing Enamel Shabby White / Chunky White




I'd like to enter the following challenges:

Well that's it for now, see you soon and thank you for all those lovely comments, they brighten my day :D!!
Zo dat was het voor nu, tot snel en weer bedankt voor al jullie super lieve berichtjes telkens dankjewel!




14 comments:

  1. Wat is ze beeldschoon geworden Cindy.
    Succes met de challenges....liefs Ghea

    ReplyDelete
  2. Je zal toch maar 100 dollar winnen, nu jij maakt wel een kans hoor Cindy, je hebt een prachtige kaart gemaakt en zo mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  3. Wat een schatje.
    Schitterend gemaakt.
    Ik vind de kleuren die je gebruikt heb, ook heel mooi.

    Veel liefs Angelique

    ReplyDelete
  4. schitterende kaart!! prachtig in die kleuren en mooi ingekleurd.
    succes met de challenge.

    ReplyDelete
  5. Hoi Cindy,
    Ik kijk mijn ogen uit, WOW..wat supermooi ingekleurd en zulke mooie kleuren gebruikt..je kaart is helemaal TOP..liefs van Ans

    ReplyDelete
  6. Prachtig Cindy. Ik ben wel een beetje trots, dat je mijn naamgenote zo mooi hebt ingekleurd.

    Fijn weekend,
    Dorothy

    ReplyDelete
  7. Wat een schatje Cindy
    waanzinnig mooi kleurwerk

    Groetjes Corrie

    ReplyDelete
  8. Wat een geweldig mooie kaart Cindy. Wat mij betreft een echte winnaar! Echt supermooi. Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  9. Wat is die schitterend Cindy, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  10. Prachtige kaart! Hele mooie kleuren!
    Liefs Ditta

    ReplyDelete
  11. Wat een schatje, erg mooi!
    Gr. Karin

    ReplyDelete
  12. Stunning card, thanks for playing along at Addicted to Stamps Lots of layers challenge.
    Hugs Teresa x

    ReplyDelete
  13. Your card is beautiful Cindy, love the colourscheme!
    Thanks for playing along at Addicted to Stamps Lots of layers challenge.
    Hugs Kjersti:)

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!