Wednesday, July 31, 2013

Home is where the Heart is....



Hoi allemaal!
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik voor het Creatief Handje heb gemaakt.
Ik ga er niet al teveel over vertellen, op de blog van het Creatief Handje vind je de details ;-).


De bloemen heb ik vanuit Thailand besteld en ik was helemaal in de wolken toen ze gisteren na 6 dagen al werden bezorgd :D.

Distress Colors
Skin - Tattered Rose / Vintage Photo
Hair - Antique linen / Walnut Stain
Dress - Victorian Velvet / Spun Sugar
Shoes - Mild Lavender / Dusty Concord
Rose - Mild Lavender / Dusty Concord / Crushed Olive
Background - Pumice Stone / Weathered Wood / Antique Linen


De mallen zijn van Joy! en Marianne en bewerkt met witte acryl verf. Op het vogeltje en het vogelhuisje zit Crackle Paint.



Nou dat was het weer, ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden :D!

Ik wil graag met de volgende challenges meedoen:





10 comments:

  1. Hoi Cindy,
    Er komen tegenwoordig alleen maar suuuuuper mooie kaartjes voorbij!
    Dit is ook weer een plaatje!
    Zo mooi gekleurd ook!
    Liefs, Linda

    ReplyDelete
  2. Heel leuk kaartje, prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  3. Beautiful card Cin, love all the details. Thank you so much for joining us at Allsorts for our Kraft It challenge this week x

    ReplyDelete
  4. Fab card Cin, totally love your design and colouring!

    Thanks for joining us at Magnolia Down Under Challenges this week :)

    Hugs, Franz.

    ReplyDelete
  5. This is beautiful Cin - I love the design and colours chosen. The way you have distressed the fence is just great. This is also a brilliant image for this style of card.

    Thank you so much for joining us at OSAAT this week, I do hope we see you again very soon.

    Hugs to you Sue Pxxx DT member

    ReplyDelete
  6. Wonderful card! Thanks for joining us at MDUC this week!

    Hugs Tanja

    ReplyDelete
  7. Dit is ook weer een geweldig mooie kaart, super.
    Lieve groetjes Aya

    ReplyDelete
  8. Hi, Cin! Such a sweet card with lovely lavender elements and shading! Wonderful layers and textures and even more sweetness in your die cuts. So pretty! hugs, de

    ReplyDelete
  9. Hallo Cindy,

    Eindelijk komt het er van dat ik eens op je blog kijk en oh ik val met mijn neus in de boter, schitterend kaartje. Ik ga je met plezier volgen !!!

    xx Irene

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!