Sunday, July 7, 2013

Snel Flits Nieuws ;-)



Hoi allemaal!
Vandaag een snel flits berichtje met erg leuk nieuws. De meeste van jullie zullen het wel al weten door mijn berichtje op Facebook voor m'n vakantie, maar ik mag als DT lid aan de gang voor één van m'n favoriete winkels, het Creatiefhandje in Ijsselstein.
Vandaag heb ik m'n eerste kaartje gemaakt voor de winkel en deze wilde ik jullie natuurlijk graag even laten zien! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D!


Ben je benieuwd welke materialen ik gebruikt heb? Kijk dan even op het blog van de winkel: http://creatiefhandje.blogspot.nl/ Daar vind je alle gebruikte materialen op een rij en voor het gemak gelijk de link naar de winkel om je een zoektocht te besparen ;-).


En Jayden helpt mij met alle liefde bij het maken van de foto's ;-)

Fijne avond nog allemaal en tot snel!




7 comments:

  1. Heel mooi gedaan, hij is toppie.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  2. Je kaartje is prachtig, liefs van Ans

    ReplyDelete
  3. Your card has such beautiful colors and I like the paint details you've added to the image. The colors, the lace and ribbon, the flowers - they all contribute to the feminine feel of this card.

    ReplyDelete
  4. Wat een schattig kaartje!
    gr. Karin

    ReplyDelete
  5. prachtige kaart, en wat leuk dat je voor die winkel een kaart mag maken. wat een eer!! ik ga even kijken op dat blog!
    groetjes

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!