Wednesday, July 24, 2013

Welcome Little One



Er staat weer een nieuw kaartje van mij op het blog van het Creatief Handje :).
Dus laat ik haar natuurlijk ook even hier op mijn eigen blog zien :).
Voor de details ben je welkom op http://creatiefhandje.blogspot.com/
Onderaan deze post vind je een lijst van de producten die ik heb gebruikt :).






Mijn kaarten worden sinds een aantal weken ook verkocht in een boekenwinkel in Heusden; http://www.boekhandeldeveerpoort.nl/
In eerste instantie liep het nog niet zo'n vaart, maar van de week kreeg ik een berichtje dat de kaarten bijna op zijn en dat er veel vraag is naar geboorte kaartjes, nou daar ben ik dus druk mee aan de slag gegaan en zaterdag ga ik een nieuwe voorraad kaartjes brengen :).
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




3 comments:

  1. Wat een prachtig en lief kaartje is het geworden geen wonder dat er vraag naar is naar je geboortekaartjes. Schitterend.

    Liefs Jolanda

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat je daar je kaartjes te koop mag zetten Cindy en dat de verkoop zo goed gaat, dat is toch gaaf. Ik vind deze ook helemaal geweldig, vind je gek dat ze telkens op zijn.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  3. ooo...dit kaartje is ook schitterend! wat leuk dat je kaarten verkoopt in die winkel. super!
    groetjes

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!