Wednesday, August 7, 2013

Another Baby Tilda





Hoi allemaal!
Het is alweer bijna een week geleden dat ik iets op m'n blog heb geplaatst....Dat is al heel lang niet meer gebeurd haha.
Nu heb ik alles behalve stil gezeten hoor, want naast werk wat toch ook echt moet gebeuren ;-)....ben ik druk bezig geweest met Let's Get Bizzee producten voor het Creatief Handje. Maar daar ga ik het later nog over hebben ;-).
Voor deze post hou ik het even op een nieuw kaartje. In mijn omgeving zijn zoveel mensen die super enthousiast hebben gereageerd op mijn baby kaartjes dat ik er maar meer ben gaan maken...en zo ook deze :). En aangezien ze bij Marvelous Magnolia baby's of kleuters willen zien, past dat weer perfect :D.
(En ik vond nog ietsjes meer challenges waar ik aan mee wil doen ;-))


Hi everybody!
Wow! Almost a week past by since my last post....that's didn't happen for a long time....
Well it's not like I didn't do anything ;-)....I was really busy with some Let's Get Bizzee products. But soon I will write a whole post about that :p.
For now I like to show you my latest card, again a baby card. 
At Marvelous Magnolia they like to see babies or toddlers so I went and made another baby card :D! (And found 'a couple' of other challenges that I like to join ;-))










Challenges I'd like to enter
(using Fran-Táge & Paper Distressing)


Distress Colors
Skin - Tattered Rose / Vintage Photo / Worn Lipstick
Hair - Antique linen / Walnut Stain
Clothes - Victorian Velvet / Dusty Concord / Pumice Stone / Weathered Wood
Wings - Pumice Stone / Weathered Wood
Background - Pumice Stone / Weathered Wood / Antique Linen 



Hope you liked my new card...please feel free to leave me a comment, I sure love to read them :D!
Zo, ik hoop dat je m'n nieuwe kaartje weer wat vind....laat gerust een reactie achter als je dat wil, ik vind het geweldig om deze te lezen :D!





25 comments:

  1. Wat een schatje Cindy!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. Beautiful card, se sweet and delicate with the diecuts and the added Farntage. Thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    ReplyDelete
  3. Erg mooi kaartje Cindy! En leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.
    Gr. Karin

    ReplyDelete
  4. Prachtig is je babykaart Cindy, leuk al die kleine foto's van wat je hebt gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  5. Cindy, this card is so sweet and pretty, i love it
    hugs
    céline
    and thanks for playng with us at Marvelous magnolia

    ReplyDelete
  6. Cindy...Wat een prachtige babykaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DMCC.
    Groetjes Joukje

    ReplyDelete
  7. Gorgeous card Cindy!!! I love details and flowers! The image is awesome!
    hugs
    Barbara GR

    ReplyDelete
  8. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig. Wat een liefie.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  9. This is sooo sweet and beautiful! Thanks so much for joining the challenge at Magnolia-licious and More Challenge Blog!

    ReplyDelete
  10. Heel leuk gedaan.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  11. prachtige kaart, sjieke uitstraling! wel heel erg mooi!

    ReplyDelete
  12. How pretty, Cin! Such an innocent, sweet image, and beautiful colors, die cuts and layers! hugs, de

    ReplyDelete
  13. Wat een lieverdje zeg....heerlijk zo'n roze babykaartje. er gaat toch niets boven babyroze en babyblauw, hahaha. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DMCC en succes. Liefs van Plony

    ReplyDelete
  14. So sweet, I totally love this stamp coloured the light purple, adorable, thanks for joining us at MDUC this week, good luck!

    ReplyDelete
  15. A beautiful baby card, gorgeous colour combo,
    Thank you for joining us at MDUC,
    Big HUGZ Fleur xXx

    ReplyDelete
  16. this is a beautiful card, lovely!

    Kirsty x Pearly Pop Cards

    ReplyDelete
  17. Gorgeous card, so many soft, lovely elements. Your layers are fabulous as are your choice of colors, how you colored the adorable image, and the beautiful floral embellishments. Thanks so much for joining us at A Gem of a Challenge this week!

    ReplyDelete
  18. Love your fabulous creation!! Thanks so much for joining us at Magnolia-licious Challenge and hope you join us again soon!
    hugs, Sharon

    ReplyDelete
  19. Hoi Cindy,
    Heel lief babykaartje! Mooie details en mooi gebruik van alle stansen. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    ReplyDelete
  20. Wat een super lieve baby-kaart heb je gemaakt! Dit is ook mijn favoriete stempel voor geboorte ;-) Tipje... Je stempel iets minder hard afdrukken geeft zachtere lijnen ;-)

    Al je details en bloemen vind ik helemaal schitterend! En ook supers ingekleurd!!! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC! Liefs Lotte

    ReplyDelete
  21. Gorgeous. What a little treasure. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cathy Lee

    ReplyDelete
  22. Super cute darling card, Thanks for Playing along with us this time at Top Tip Tuesday Challenge, hugs Samantha :0)

    ReplyDelete
  23. Ah... Gorgeous Card!.. Beautiful Baby Tilda.. FAB coloring.. Great Colors and I love those corner die-cuts.. FAB FAB Details and Decorations.. I love this! :o)
    Thank you for joining us at ATSC! :o) Hugs Sol :o)

    ReplyDelete
  24. Wat een schatje! Mooie kleuren en leuke details.
    Bedankt voor het mee doen bij DMCC.
    Groetjes Anneke.

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!