Monday, August 26, 2013

Besties Challenge - Anything but a Card



Hoi allemaal,
Vandaag start er een nieuwe challenge bij de Besties.
Dit keer willen we graag alles zien, behalve een kaart ;-).

Hi everyone,
Today a new challenge starts over at the Besties.
This time we like to see anything but a card.


Ik heb een ietsiepietsie klein beetje vals gespeeld, want mijn alles behalve een kaart is stiekem toch wel een kaart, maar dan wel met een hele bijzondere vorm ;-). Helemaal de kerstkaarten ontdekt zoals jullie merken haha. 

I cheated just a little bit, 'cause my Anything but a Card actually is a card, but then a very special one. I thought that it's perfect as some Christmas decoration ;-).

Ik ga voor de eerste keer mee doen aan de challenge van de Dutch Card Lovers, Anything Goes.

Our prize this week / Deze week is dit onze prijs

Hoop jullie allemaal te zien bij de Besties, ben benieuwd naar alle alles behalve een kaart creaties!

Hoping to see you all over at the Besties and I'm looking forward to see your Anything but a Card projects!



9 comments:

  1. Heel erg apart leuk gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    ReplyDelete
  2. Hij is weer gaaf Cindy en wat heb je een mooie kleuren gebruikt. Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  3. ik vind je kaartje een bjoetie, erg leuk zo die kerstballen.
    Ik zou graag meedoen maar ik heb de stempels niet dus dan houdt het op.
    En als ik een stempel zou kopen kan ik niet iedere keer met dezelde meedoen, en ze zijn toch al gauw 10euro.
    Ze zijn echt voor mij net zo schattig als magnolia maar deze hebben ook nog een echt gezicht superrrrrr.
    Liefs Ghea

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk vorm zeg, heel mooi!
    gr. Karin

    ReplyDelete
  5. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Cindy, supermooi.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  6. WOW weer zo,n prachtige creatie en wat zijn het een schatjes he die Besties.

    Liefs van Jolanda

    ReplyDelete
  7. Hij is prachtig en origineel van vorm. Super gedaan!
    Dank je wel voor deze bijdrage voor DCL.

    ReplyDelete
  8. Hoi Cindy,
    Gefeliciteerd met je plek in de Top3 van DCL..liefs van Ans

    ReplyDelete
  9. Ha wat leuk je kerst ballen kaart ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!