Monday, August 19, 2013

De Creatieve Zebra - Alles Mag!


Hoi allemaal,
Vandaag is het het einde van de zomerstop van de Creatieve Zebra en start er een nieuwe challenge.
Deze week lekker makkelijk en dus een Alles Mag thema :).

Dit kaartje heb ik ervoor gemaakt.

Ik heb hiervoor een Bestie gebruikt uit de Little Dimples serie.
Deze super schattige digi vind je hier. Ik heb haar ingekleurd met Twinkling H2O's, was eigenlijk een beetje vergeten dat ik die ook nog had :p.
Verder heb ik één van de nieuwe mallen van Nellie Snellen gebruikt.
Deze vind je hier
Het is eigenlijk een kerstmal maar je kan hem prima gebruiken voor kaarten zonder een kerstthema :).
Verder is het kaartje iets wat 'stippig' LOL. Ook iets meer als mijn bedoeling eigenlijk was, maar ja ze kunnen nu eenmaal niet allemaal even goed lukken :p.

Ik wil wel graag weer een keer mee doen aan de sketch challenge van Sketch 'n Stash.

Goed, dat was het dan weer voor nu :).
Hopelijk doen jullie allemaal weer gezellig mee aan bij de Creatieve Zebra!


.Zie je daar!



7 comments:

  1. Wat een leukerd is dit weer Cindy, mooie kleurtjes, super gaaf afdrukje, mooi gekleurd, kortom weer een beauty.
    Lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  2. Ik vind al die stippen best wel leuk hoor,
    een geslaagd kaartje wat mij betreft ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    ReplyDelete
  3. Prachtige kaart Cin. Hele leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    ReplyDelete
  4. that is so adorable!!!
    Thanks so much for joining us at Sketch N Stash Challenge!
    xx
    Vivi

    ReplyDelete
  5. Dat ziet er weer toppie uit
    Groetjes Cinderella

    ReplyDelete
  6. Helemaal super Cindy, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  7. such a beautiful card and a gorgeous image the detailing and die cuts are really lovely
    Thank you for joining in the fun with us at Sketch N Stash xx

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!