Monday, August 19, 2013

Fashionista Challenge #19 - Christmas!


Hoi allemaal!
Vandaag start er een nieuwe challenge bij Fashionista. 
Deze keer willen we graag jullie kerst creaties zien!
Nu is iedereen volgens mij al druk bezig met hun kerstkaarten wat ik zo voorbij zie komen, dus dat moet een eitje zijn ;-)!

Hi everybody!
Today there is a new challenge starting over at Fashionista!
This time we like to see your Christmas Creations.
Well I guess a lot of you are already busy with their Christmas cards, so that is an easy one, right?! 

This is the card I made for this challenge :)....isn't she cute:D!


I'd like to enter the following challenges:

Hopelijk zie ik jullie allemaal bij Fashionista!
Hope to see you over at Fashionista!


12 comments:

  1. Prachtig gedaan Cindy beeldschoon.
    Liefs Ghea

    ReplyDelete
  2. Schitterende kaart Cindy! En zo mooi ingekleurd!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  3. Prachtige kerst kaart en ook leuk zo in deze
    kleuren, gaaf ☺

    Gezellige week, liefss Erica ☼

    ReplyDelete
  4. Prachtig kaartje, mooie kleuren!
    Gr. Karin

    ReplyDelete
  5. Schitterende kaart weer Cindy, super.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  6. Hoi Cindy, deze is ook weer erg gaaf! Mooie kleuren, Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  7. really beautiful Cindy, love the desing and colors
    hugs
    céline

    ReplyDelete
  8. Weer een super leuk kaartje meid!
    Ik weet wat ik ga doen haha! Een kaartje maken voor deze challenge haha!

    Liefs Rosa

    ReplyDelete
  9. Thanks for joining us at Allsorts this week Tracy x

    ReplyDelete
  10. Beautiful. Love the design and colors.
    Tilda is so sweet.
    Thank you for joining us at the Marvelous Magnolia challenge. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    ReplyDelete
  11. Prachtig kaartje Cindy, leuk dat je meedoet bij de DML.

    lieve groet van mij,
    Dorothy

    ReplyDelete
  12. Beautiful Coloring... So Perfect with the sparkle around her too.. And the image really pops out of the card with your choice of colors!.. So Perfect!
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol :o)

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!