Monday, September 16, 2013

Fashionista - Anything Goes, DT Call and some BIG changes!



Hoi allemaal,
Vandaag start er een nieuwe challenge bij Fashionista.
Maar voor dat ik jullie daar meer over vertel en laat zien hoe mijn kaartje eruit ziet, wil ik jullie vertellen dat er het één en ander gaat veranderen daar. 
Na lang nadenken heeft Rina besloten dat we er een Magnolia and more Blog van gaan maken.
Dat betekent dat Magnolia altijd welkom is maar dat je er ook voor kunt kiezen met de challenges mee te doen met bijvoorbeeld Little Dimples (My Besties) of Hanglar Stanglar; eigenlijk alles zonder neus ;-).

Om het iedereen een beetje makkelijker te maken deze challenge is het thema Alles Mag.
En en en nu moet ik natuurlijk niet vergeten te vertellen dat we ook nog een DT Call hebben!!!
We vragen je dan ééns per maand een kaart te maken, dus prima te combineren met andere teams mocht je al wat drukker bezet zijn ;-).

Dit is mijn kaartje voor deze challenge geworden :)


Lekker roze en meisje meisje ;-)!~

Ik laat 'm graag mee doen aan deze twee challenges :)





4 comments:

  1. Wat een prachtige roze kaart, en zo mooi
    glimmend ook, heel gaaf ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. prachtige kaart.
    Heb een leuke candy op mijn blog

    ReplyDelete
  3. Wat is je kaart weer schitterend Cindy, echt een toppertje eerste klas weer, supermooi.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  4. Beautiful card Cindy!
    I love this purple card.
    Thanks for joining us at Marvelous Magnolia this week.
    Good luck.

    Hugs,
    Dian Ratna

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!