Wednesday, September 11, 2013

Let It Snow



Hoi allemaal,
Daar ben ik weer en ja hoor.....nóg een kerstkaart ;-).
Ben echt helemaal verslaafd aan kerst- en winterkaarten geworden.....
En waarom? Geen idee. Misschien omdat mijn lievelings kleurencombi's zo mooi bij dat thema kaarten past of gewoon omdat ik zo leuk vind om zelf mijn bloemen te maken....of omdat Magnolia zoveel lieve kerst stempels heeft......ik weet het niet. Weet wel dat jullie er nog veel meer mogen verwachten ;-).


Hi everybody,
Here I am again and oh no! Another Christmas card ;-).
I'm really developing a serious Christmas and winter themed card addiction....
And why? I honestly don't know....Maybe it's because my fav color combos fit so beautiful to a winter themed card or because I really love to make my own flowers with the Nellie Snellen die.....or because Magnolia had so much beautiful and super cute winter stamps.....I don't know....I do know that you're gonna be seeing more and more winter themed cards from me ;-).



Ik vind het altijd super leuk om mee te doen aan de challenges van Sketch 'n Stash. Ik heb laatst weer een challenge gewonnen daar en dat motiveerd natuurlijk om nog veel vaker mee te doen :D


I always like to join the challenge over at Sketch 'n Stash. And I won their challenge last week so that keeps up the motivation to join their challenges much more of course :D.



Voor de sneeuw op de kaart heb ik een klein beetje sneeuwpasta gebruikt bij Tilda haar voetje en verder een heel klein beetje Fran-táge embossing enamel chunky white over het plaatje verdeeld. Ik hoopte op een sneeuw effect en geloof dat het nog gelukt is ook :D. Verder heb ik dan eindelijk met de hype mee gedaan en één van de ijskristal mallen van Joy! aangeschaft. Omdat ik echt een te grote verzameling papier heb en de helft niet gebruikt, de volgorde dit keer omgedraaid en eerst papier uitgezocht, gewoon uit oude paperpads omdat ik het anders niet gebruik.


For the snow I used a little bit of snow paste underneath Tilda her foot. To create the snowflakes on the image I used a little bit of Fran-tage Embossing Enamel chunky white and it's gorgeous don't you think? I finally bought myself one of the Joy! ice crystals and used up some old paper out of paperpacks I never use. 

Distress Colors
Tattered Rose, Vintage Photo, Aged Mahogany
Walnut Stain, Antique Linen
Tumbled Glass, Stormy Sky, Faded Jeans
Picket Fence, Pumice Stone
Vintage Photo, Walnut Stain
Pumice Stone, Weathered Wood, Antique Linen


I'd like to enter the following challenges:
You, Me & Magnolia - 3 different colors (white, blue, brown) (21 sep)

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kerstkaartje vinden!
I would love to hear what you think of this card!


16 comments:

  1. Zo jij bent echt lekker op dreef, ga zo maar door
    hoor, want ik geniet van jouw schitterende
    kaarten, deze kleuren combi is ook weer helemaal
    geweldig ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Ohhhh this is so beautiful! I love the Design and the colours. I really like the Snow too. So cute!
    Thanks for joining us at Tildas Town. Hope to see you next week too.
    Hugs Frida

    ReplyDelete
  3. tjee...wat een pracht van een kaart. wat mooie kleuren. alles past heel goed bijelkaar.

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige kerstkaart. Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI.

    Groetjes, Anja

    ReplyDelete
  5. it's a beautiful card, lovely color compositions..! & your coloring is great too. Thank you for joining Tilda's Town
    hugs, shien shien

    ReplyDelete
  6. Beautiful!!!! Gorgeous Colors and Coloring.. Love the snow too.. Gorgeous Details and I love the Beautiful SnowCrystal!!! and the Snow is Perfect!!!
    Thank you for joining us at ATSC! :o) Hugs Sol :o)

    ReplyDelete
  7. Genoeg redenen om kerst- en winterkaarten te maken Cindy! Ze zijn ook supermooi, dit is ook weer zo'n prachtexemplaar!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  8. Beautiful tones, flawless coloring and great dies!
    Have a nice day, Cindy. :)

    ReplyDelete
  9. Cindy it's aboslutely adoreable, I looooe your Card! Thanks so much for joining us at Sketch N Stash!
    Hugs, Ally

    ReplyDelete
  10. So beautiful!!! Love the soft colours and gorgeous details.
    Thanks for playing along at Sketch n Stash this time.
    Good luck.
    Debs xx

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtig kaartje! Bedankt voor het meedoen aan YMAM!
    xoxo Annette

    ReplyDelete
  12. Hele leuke kaart! Ik vind de wandjes aan de zijkant toch zo schattig!
    Groetjes Petra

    ReplyDelete
  13. Beautiful card! Thank you for playing along with us over at Try it on Tuesday Make your own flowers challenge, waving hi from the hills of North Carolina ♥

    ReplyDelete
  14. wat n mooie kaart heb je gemaakt Cindy en leuk dat je mee doet met de Time for Magnolia challenge!

    Groetjes margreet

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!