Tuesday, October 8, 2013

Because it's my Birthday!


Hoi allemaal!
Ik heb eindelijk mijn Mojo teruggevonden en dat in combinatie met het feit dat ik 1 november jarig ben is toch reden genoeg voor iets leuks dacht ik zo :D!

Ik heb een idee, niet zo heel orgineel maar daarom zeker niet minder leuk!
Ik ben dus 1 november jarig en word al weer 26! Ik vraag me wel eens af waar de afgelopen 25 jaar in hemelsnaam gebleven zijn! Maar ach ouder worden hoort er nu eenmaal bij.
Om dat ik het toch ook wel heel leuk vind dit ook op mijn blog te vieren vraag ik iedereen die daar zin in heeft, tijd voor heeft, het leuk vind etc. mij een (verjaardags)kaartje te sturen. 
Op de dag zelf kies ik er één uit die ik het allermooist vind of gewoon door een kleine loting als ik het echt te moeilijk vind ;-).
En naast de eer, krijgt deze winnaar natuurlijk ook een leuke prijs :D!
Of ja, meerdere prijzen kan ik jullie verklappen ;-)!!

Dus vind je het leuk om mijn verjaardag nog iets leuker te maken ;-) of wil je gewoon kans maken op een leuke prijs? Je kunt me via het 'contact me' tabje een berichtje sturen of een PB via Facebook wanneer we vriendjes zijn ;-) :D, dat stuur ik je gelijk mijn adres!

-----------------------------------------------

Hi everybody! 
I finally found my Mojo and besides that it's time for my birthday November 1st, so that sounds like a good reason to celebrate right :D?!

I have this idea, it's not really a new idea or anything, but that doesn't make it less fun ;-)!
I'm turning 26 and I also want to celebrate this a bit on my blog. 
I'd like to ask anyone who has the time, likes the idea, feels like crafting etc. to make me a (birthday)card and send it to me before the 1st of November :). 
On that day I will pick a winner, maybe the most original  beautiful or prettiest card, or maybe just random, I haven't decided yet ;-).
What I do know, is that the winner will get a lovely price...or maybe even more then one, who knows ;-).
So are you in for a little contest ;-)?? Please send my a message by filling out the contact form on the 'contact me' page or by sending my a private message on Facebook when we're already friends :)! I will then give you my address as soon as possible. 
Oh and it's open worldwide :D!!




4 comments:

  1. Ik heb je net gemaild, want er is niets leukers dan post te krijgen voor je verjaardag

    ReplyDelete
  2. Leuk idee Cindy, je adres heb ik al (via Simply Magnolia) . Er komt er eentje aan.

    Groetjes Inge

    ReplyDelete
  3. Oh wat ben ik toch af een toe een sufkip, had je bericht toen gelezen en dacht oh ja zal Cindy zo even haar adres vragen en ben ik het toch nog vergeten, ik ga je nu meteen mailen want ik weert hoe leuk het is om kaartjes te krijgen met je verjaardag.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  4. Hi Cindy, Tomorrow's the big day....Happy Birthday from Canada. I just emailed you from over at Sherri's blog.

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!