Monday, October 28, 2013

Christmas Label Card



 Daar ben ik weer met een nieuw kaartje.
Natuurlijk met m'n Silhouette gemaakt en dit gebruik gemaakt van een patroon van de Cards etc. Shop.
Super leuk om te maken :D!!
Ik heb weer een Bestie gebruikt en ik vind haar zoooo mooi!!!
Verder de sneeuwvlokjes en de tekst uitgesneden met de Silhouette.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!


En ik heb inmiddels al drie kaartjes mogen ontvangen voor mijn verjaardag as. vrijdag, super leuk!! Twee staan er al te pronken in de woonkamer (één niet aangezien daarop stond dat ik 'm pas op mn verhaardag open mag maken, spannend :D!!!)
Mocht je het nog leuk vinden een kaartje te sturen dan kun je me via het 'contact me' tabje een berichtje sturen dan mail ik je nog zsm mijn adres :)!!


Here I am again with a new card. 
This time I've used a template from the Cards etc. shop. 
I had so much fun making this one and I abolsutly love love love this Bestie :D!!
The little snowflakes and sentiment are, of course ;-), cut it with my Silhouette.
Can't wait to hear what you girls think :D!!


I'd like to enter these challenges:

10 comments:

  1. Oh Cindy, your card is elegant and cleverly done,
    I love the way you DESIGNED, I love the image!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Welcome again next week:) Hugs Kaija DT-member

    ReplyDelete
  2. Hoi Cindy,

    Geweldige kaart. Ik zou mijn silhouette ook meer moeten gaan gebruiken. Heb je toevallig een link voor card etc. shop?

    grtjs
    Claudia

    ReplyDelete
  3. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Cindy, schitterend gekleurd, héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige kaart en zo'n mooie kleuren heel erg mooi gedaan cindy.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    ReplyDelete
  5. Lief kaartje zeg! Mooie kleur en gave vorm! Groetjes, Hanneke

    ReplyDelete
  6. mooie kaart en wat een leuke vorm!
    groetjes

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  8. Gorgeous card, I love the cute image, pretty colours and fabulous design
    Thank you for taking part in A Gem of a Challenge this week
    Sue xx

    ReplyDelete
  9. So Pretty! thank you so much for sharing with us at A Creative Romance. Jen xx

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!