Monday, October 21, 2013

Elisabeth Bell - Happy Mail



Hoi allemaal,
Wat leuk om te zien dat er best een aantal knutselmaatjes mijn adres gevraagd hebben voor een verjaardagkaartje :D!! Dat wordt nog heeeel moeilijk kiezen ;-)! 
Je kunt nog steeds mee doen, kijk gewoon even boven aan bij de sticky post!
Ik weet inmiddels zo goed als zeker dat ik de troste bezitster van een Silhouette Cameo ga worden met mijn verjaardag, kan niet wachten!!! Blij als een kind :D!!!

Hi everybody!
How great to see that there are quite a few of you who asked my address to send me a birthday card....it's gonna be so hard to choice a winner! You can still enter if you like, just check out the sticky post on top of my page!
I now know almost sure that I'm gonna get a Silhoutte Cameo for my birthday....I just can't wait! I'm over the moon :D!!! Happy as a little kid!!


Goed even naar m'n nieuwe kaartje :).
Ik heb dit keer weer eens een plaatje van Elisabeth Bell gekleurd. Was alweer even geleden en vond het eigenlijk wel weer heel erg leuk om te doen!
En ik ben helemaal weg van de nieuwe Shape Dies van Nellie Snellen, dit Liefs malletje past perfect op zoveel verschillende kaarten!

Well on to my card.
I made a card with an Elisabeth Bell image, called Happy Mail.
It was quite some time ago that I colored a Elisabeth Bell image and really enjoyed it! 
I'm also very in love with those new Nellie Snellen Shape Dies, their perfect for so many different types of cards :D!!


I'd like to enter these challenges:

Hope you like it :)!!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!



13 comments:

  1. totally gorgeous thanks for joining us at the Hobby House challenge
    Hugs Kate xx

    ReplyDelete
  2. Het is echt een super lief kaartje!! Echt mooi!!

    ReplyDelete
  3. Beautiful card and colours!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Greetings Kaija DT-member

    ReplyDelete
  4. Prachtig kaartje, mooie kleurtjes!
    gr. Karin

    ReplyDelete
  5. this is very sweet and a gorgeous card Cindy.

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator

    ReplyDelete
  6. Oh wauw Cindy wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt, die kleuren helemaal mijn ding, ik vind hem geweldig mooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van SSS, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  7. A really beautiful card Cindy. Thanks for joining our challenge at Allsorts this week
    x catherine

    ReplyDelete
  8. Gorgeous card and such a pretty image. Thanks for joinin gus at The Hobby House.
    Hugs, Janine x

    ReplyDelete
  9. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    ReplyDelete
  10. Wat een prachtige kaart.
    Heel erg mooi hoor.
    Ik vind het plaatje erg schattig.

    Veel Angelique

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!