Saturday, October 5, 2013

Gast Designer bij Time for Magnolia



Hoi allemaal!
Hehe eindelijk weer een kaartje van mij!
Ben al een paar weken inspiratieloos....weet niks te maken en als ik dan iets maak beland het eigenlijk gelijk weer in de prullebak :'( 
Nou ja die weken hebben we nou eenmaal soms....

Een paar weken terug heb ik een challenge gewonnen bij Time for Magnolia en om die reden mag ik vandaag bij hen de Gast Designer zijn. Super leuk natuurlijk :D!

Deze challenge moet er gebruik gemaakt worden van een Bingo kaart en omdat het deze week tijd is voor de kerst challenge 

Voor mijn kaartje heb ik de volgende lijn gebruikt:
Stans - Blauw - Bloemen


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



3 comments:

  1. Helemaal schitterend weer Cindy, wat heb je er weer een plaatje mee gemaakt, supermooi.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  2. Wat een schatje, heel mooi!
    gr. Karin

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!