Wednesday, November 20, 2013

Maja & Magnolia Book Card



Hoi allemaal,
Ik heb weer een nieuw projectje om jullie te laten zien. 
De afgelopen twee dagen ben ik druk bezig geweest met deze boekkaart.
Super leuk want toen ik ooit net begon met kaarten te maken, heb ik deze ook al eens gemaakt.
Nu een tijd later vind ik deze variant toch iets beter gelukt ;-).


Hi everybody,
I got a new paper project to show you.
The last two days I've been busy making this Bookcard.
Really fun, cause when I just started to make cards I also made on.
But to be honest....I like this version better ;-).


Inside of the card there's room for a little personal note from the person that gives the card to the one receiving it. I thought it would be nice if you can write something down, but it need to fit the card. I hate it when my card get ruined by my handwriting ;-). 


In de kaart is er ruimte gemaakt door middel van een tag om een persoonlijke boodschap te schrijven. 
Vond het wel leuk om dat te kunnen, maar ik vind het vaak ook een beetje de kaart verpesten als ik er in ga zitten kalken..... :p


En natuurlijk een mooi gedicht,  een mooie boodschap om te bedanken....wel zo mooi toch :D
And of course a beautiful little poem to thank the receiver for what he or she has done :).



I've use some Glossy Accents and Crackle paint on these Maja Design clocks, just to use a different kind of embellishments for a change :)
Ik heb wat Ranger Gloassy Accents en Crackle Paint gebruikt om deze klokken van Maja Design te gebruiken als embellishments, gewoon een keer wat anders :).


Tilda is natuurlijk met Distress Markers ingekleurd. Vond de kleuren zelf  te sprekend maar ja, kan opzich prima op deze kaart.
Tilda is colored with Distress Ink as always. I thought the colors were a bit to much, to heavy but I think they actually fit the card quite well :).


I used a border of one of the Maja papers to use as a sentiment at the front of the card.
Als tekst op de voorkant van de kaart heb ik weer gebruik gemaakt van een randje Maja Papier.

 Here's another shot of the message inside the card.
Hier nog een foto van het bericht in de kaart.


 I'd like to enter these challenges:

 Please let me know what you think :D!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D!




10 comments:

  1. Erg mooi Cindy. De klokjes zijn ook erg leuk. Bedankt voor het meedoen met de challenge van ATSC. Gr. Karin

    ReplyDelete
  2. Wat is je boekkaart schitterend, echt veel tijd zit er in, maar mooie kleuren en details,
    en een mooie tekst ook !
    Liefss Erica ☼

    ReplyDelete
  3. Wat een beauty Cindy!!! Super die kleuren en details!!! Ik moet me wel schamen, want ik lees net bij de berichten dat we in hetzelfde team zitten en dat jij ook uit nederland komt:)

    Groetjes Tinie

    ReplyDelete
  4. SUPER, SUPER mooi gedaan wat een beauty.

    Liefs van Jolanda

    ReplyDelete
  5. Erg mooi gedaan Cindy! Het model is sowieso erg mooi om te maken. Vind je papier en kleuren keuze erg mooi!
    Liefs Nicole

    ReplyDelete
  6. Truly stunning!

    Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    ReplyDelete
  7. Beautiful Cin, I think that I will have another try, as yours is so inspiring and really beautiful. The first on that I made doesnt compare to the luxury feel of this one. Just stunning honey. Cuddles Jay xxx

    ReplyDelete
  8. so beautiful thanks so much for joining us at Bunnyzoes this month
    hugs sara x x

    ReplyDelete
  9. So Pretty, thanks for sharing with us at Deep Ocean
    HUGZ Fleur xXx

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!