Monday, December 9, 2013

Baby Tilda Pram


En daar ben ik gelijk alweer ;-)
Afgelopen weekend is Rosa weer hier geweest voor een knutseldate, dit keer bleef ze ook maar slapen omdat we de vorige keren tijd te kort kwamen.
Rosa wilde graag een keer de kinderwagen maken (het orgineel is door Katie gemaakt) en omdat ik het ontwerpje dan toch in de Silhouette Software moest zetten heb ik 'm zelf ook gelijk weer een keer gemaakt. 
Wat een verschil als je mijn vorige van begin dit jaar dan bekijkt ;-)
Mijn kleurvaardigheden zijn iig nogal verbeterd en mijn foto's zijn nu ook een stuk mooier haha ;-)


And here I am again ;-)
This weekend my crafty friend Rosa came by and decided to do a little crafty sleep over.
She really wanted to make the Pram (original by Katie) so I needed to put the design in my Silhouette software. And while I was doing that I decided it would be fun to make a Pram myself, as I already made the same one in the beginning of this year and it's so much fun to see what a difference those 10 months make :D. My coloring sure improved and also my photography skills are quite a lot better ;-).

I colored Tilda with my Distress Markers and I distressed the edges with Vintage Photo. I used some holographic embossing powder on the wings of the butterflies but you only see it on the punched one.

Ik heb Tilda natuurlijk gekleurd met Distress Markers en de randjes heb ik bewerkt met Vintage Photo. Verder heb ik de vleugels van de vlinder bewerkt met Holograpisch Embossing Poeder maar dat zie je alleen echt een beetje op de uitgeponste vlinder. 


These little letters are cut out of a Maja Design paper, from the Walking in the Forrest collection.
De letters heb ik uit een Maja vel geknipt uit de Walking in the Forrest collectie.



The BabyGirl phrase and the baby sock are cut out with my Cameo. I bought the designs in the Silhouette America store.

De tekst en het sokej heb ik uitgesneden met m'n Cameo. De ontwerpen heb ik gekocht in de Silhouette America Store.


 
I'd like to enter these challenges:
 Time for Magnolia Challenge - Bingo (everything except for Edwin ;-)) (18/12)

Hope to see you again, soon!
Tot snel weer!

21 comments:

  1. ohhh baby...that's a lot of work...beautiful work for sure!

    ReplyDelete
  2. Wat een supergave kinderwagen heb je gemaakt! Erg mooi! En ook een hoop werk!
    (En geen idee hoe je op mijn blog terecht bent gekomen hahaha. Ik vond het in ieder geval erg leuk om je berichtje te lezen:) )

    ReplyDelete
  3. hoi,

    Prachtig wagentje. Heel mooie kleuren heb je gebruikt. Super.

    grtjs
    Claudia

    ps. heb je toevallig het patroontje nog?

    ReplyDelete
  4. Wat heb je dat onwijs prachtig gemaakt !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    ReplyDelete
  5. Wow so cute ...truly adorable
    Thanks for joining us girls @ Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    ReplyDelete
  6. Ontzettend leuk! Je kaartje hieronder is trouwens ook erg gaaf!
    gr. Karin

    ReplyDelete
  7. Wauw schtterend Cindy, zo gaaf en mooi gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  8. Wauw Cindy, ben ik gisteren oma geworden van een baby girl Noa genoemd, zie ik je prachtige creatie voorbij komen, helemaal geweldig, mooi gemaakt, mijn dag kan niet meer stuk, wat is dit gaaf gemaakt.
    lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  9. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  10. Oooh how sweet is this little pram. A gorgeous keepsake for any new mum. Thanks for joining in with our Anything but a card challenge at Totally Tilda this time.
    hugs
    Dawn xxxx

    ReplyDelete
  11. Wow, this is just amazing Cindy! Really lovely card. Thanks for joining Papertake Weekly :)

    ReplyDelete
  12. hallo cin
    wat een geweldig mooie kaart zo in deze vorm,heerlijk om naar te kijken zo mooi vind ik het!! dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    ReplyDelete
  13. prachtige creatie! mooie kinderwagen. mooi versierd.

    ReplyDelete
  14. So very beautiful!
    This would make such a gorgeous gift for a new baby...too cute!!

    Thank you for joining us at Totally Tilda challenge.

    Big hugs
    Elaine xx

    ReplyDelete
  15. Wat ontzettend mooi zeg, lief!!!! Dank je wel voor het meedoen bij TFMC!!

    gr, arjette.

    ReplyDelete
  16. Schitterend!!
    Fijne feestdagen en een Gelukkig nieuwjaar.
    Lieve groetjes Aya

    ReplyDelete
  17. Oh, this is totally gorgeous! Love your amazing coloring and beautiful design. Sooo cute! Wishing you a wonderful creative new year. Looking forward to seeing what you create in the coming year! Hugs, Elizabeth x

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!