Tuesday, December 3, 2013

Bingo Besties Challenge



Het is alweer even geleden dat ik iets op mijn blog heb laten zien....tja facebook gaat toch wat sneller ;-)
Maar goed gisteren is de nieuwe challenge bij het Besties blog van start gaan en ik wil jullie mijn Secret Box graag laten zien. 
Hieronder zie je de Bingo kaart die we je vragen te gebruiken. En vergeet niet dat je ook altijd met een Bestie kaart of project mee mag doen wanneer deze niet in het thema past. Je maakt dan alleen geen kans op de hoofdprijs, de andere prijzen wel gewoon :).  

Je vind de challenge hier.
You can find the challenge here.

Hi everybody!
It's been a while....since Facebook is so much easier to share your projects on I sometimes forget about my blog. 
But here I am, showing you my latest project. 
It's made for the new challenge at the Besties. This time we like you to use the Bingo Grid as you can see above. 

Ik heb een secretbox gemaakt waarbij ik de verschillende delen door mijn Cameo heb uit laten snijden. 
Dus mocht je geinteresseerd zijn in de .Studio bestanden mail me dan gerust via het formulier onder het 'contact me' tabje. 


I made a secretbox using my Cameo. (of course!)
So if you're interested you can always contact me (using the form under the tab 'contact me') and I'll send you the Studio files if you like to use them :).
The design is made by so many crafters but this one, with these measurements, I really like. Mostly because I like to use stamps on a box like this and the fit perfectly :)


Ik heb deze dames natuurlijk weer ingekleurd met distress inkt. De vleugeltjes en jurken zijn nog wat extra afgewerkt met Holographic Embossing poeder. Verder heb ik met liquid pearls hier en daar nog wat pareltjes gemaakt en natuurlijk de boel versiert met Fran-táge ;-)



I colored these pretty ladies with my Distress Markers. I also used some Holographic embossing powder on the wings and dresses and created little pearls here and there with Ranger Liquid Pearls.
Of course I also used some Fran-táge, couldn't craft without those little bottles of magic ;-)!


I'd like to enter the following challenges:

Hope to see you again with my new post :D!
Tot de volgende keer :D!




17 comments:

  1. Hoi Cin,

    Wat een mooie box. Prachtig gemaakt en tot in de puntjes afgewerkt. Heel erg leuk voor zowel kleine als grote meisjes.

    Groetjes,

    Saskia

    ReplyDelete
  2. Had het al op FB gezien maar wat heb je dit weer schitterend gemaakt Cindy, zo mooi, echt top weer.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  3. wat schitterend heb je dit gemaakt Cin en het ziet er prachtig uit.
    prachtige kleuren.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    ReplyDelete
  4. Ontzettend leuk, en prachtig ingekleurd!
    gr. Karin

    ReplyDelete
  5. Jeetje wat heb je dit mooi gemaakt,
    ik geniet er gewoon van om naar te kijken !
    Gezellige week ☺
    Liefs Erica ☼

    ReplyDelete
  6. Supermooi creatie heb je gemaakt. wauw!!! Je vorige creaties is ook al zo geweldig!

    grtjs
    Claudia

    ReplyDelete
  7. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  8. Beautiful work, this little box will be a wonderful gift! Thanks for joining us at TIOT, Valerie

    ReplyDelete
  9. This is brilliant gift, love the colours and finished box shape. Thank you for joining us on the TIOT challenge. Hugs Bee

    ReplyDelete
  10. Thanks so much for joining us at ATSC with this wonderful creation. It looks gorgeous and sooooooo beautifully coloured! Good luck. Hugs, Nicole

    ReplyDelete
  11. wauw wat een mooi doosje.
    Heel erg leuk gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    ReplyDelete
  12. Great little box and take on the challenge. Thanks for playing with us at TIOT.
    Hugz, Z

    ReplyDelete
  13. This is just gorgeous.....Thanks for sharing with us at Scribble and Scrap.x

    ReplyDelete
  14. Fabulous project. Absolutely love the soft, vintage colours. Really beautiful.

    Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    ReplyDelete
  15. Fntastic work,I love it!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Hugs Kaija DT-member

    ReplyDelete
  16. What a lovely project - and you have finished it beautifully. Thank you for sharing it with us at TioT! x

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!