Saturday, January 4, 2014

NEW - My Besties Dies!!!



Allereerst nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het jaar mag brengen wat afgelopen jaar vergeten is. 
Ik heb de afgelopen weken even een blogpauze ingelast, merkte dat het wel erg druk werd met alle feestdagen, werken (en in de zorg is het juist rondom de feestdagen extra aanpoten) en alle het andere waar ik nog veel te druk mee ben. Dus even een pauze, maar nu weer helemaal terug!
Vandaag wil ik jullie een voorbeeldje laten zien van de nieuwe Besties mallen. Naast allle digi's, stempels en dergelijke komt Sherri nu met mallen, natuurlijk te gebruiken op alle doorgaande stansmachines. 
En ik kan je vast vertellen, ze zijn super! Ze zijn van erg goede kwaliteit, gemakkelijk door mijn Big Shot te halen en ze snijden perfect uit! Geen gepriegel met kleine stukjes die vast blijven zitten in de mal, of allerlei hulpmiddelen die je nog moet kopen om de mal een beetje goed uit te laten snijden.....om eerlijk te zijn een verademing ten opzichte van enkele andere merken. Maar goed dat is wat ik ervan vind ;-).


First I want to wish you all the best for 2014! That this year will bring whatever last year forgot. 
The last weeks I've been taking some time off crafting, but now I'm finally back ;-)!
I was so busy with work, Christmas and everything, but I'm glad to be back!
Today I like to show you the new Besties dies. And they're pretty awesome! 
Besides digital stamps, clearstamps etc. Sherri decided to start with designing dies and you just got to love them :D! They're a real good quality die and so easy to use! You don't need to be frustrated with tiny bits and pieces of paper getting stuck in the die or the need of tools like baking paper or whatever to get them to cut properly. Unlike some other brands....but that's just my experience ;-)




For now there are 3 dies available. A border die, the word Love en 4 little hearts. I've used the die itself on the inside of my card, as you can see on the first photo, but I also used the 'leftovers'  as you can see in the picture above. 
Voor alsnog zijn er 3 mallen beschikbaar. Een hartjes frame, het woord Love en 4 geschakelde hartjes. Die laatste kun je zien op de eerste foto in de post, aan de binnenkant van de kaart. De stukjes die overblijven, heb ik juist weer op de kaart gebruikt, zoals je hierboven kunt zien.
Hier kun je de mallen vinden: http://www.inspirationalbath.com/catalog.php?category=175


Het meisje heb ik gekleurd met Distress inkt en heb Stickles en Liquid Pearls op het afdrukje gebruikt.
The girl is colored with Distress Ink and I also used Liquid Pearls and Stickles on the image.

I'd like to enter these challenges:



Love to hear what you think!
Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden ^_^!




13 comments:

  1. Wat heb je de mallen gaaf verwerkt Cindy! Ik heb ze vandaag ook binnen gekregen en zo te horen zijn ze perfect. Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  2. ik vind het een prachtige kaart Cindy.
    en de mallen zijn inderdaad heel mooi.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    ReplyDelete
  3. Wat mooi! Zo'n lief, zacht, prachtig kaartje!

    ReplyDelete
  4. prachtige kaart en wat mooi met die strik, past er heel goed bij.
    ik wist niet dat zij ook mallen ging doen.
    zien er mooi uit.
    groetjes

    ReplyDelete
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje! Ik heb de mallen ook net ontvangen, dus ik hoop er snel mee aan de slag te kunnen!
    gr. Karin

    ReplyDelete
  6. Het is een schitterende kaart Cindy, jij ook nog de allerbeste wensen voor 2014.
    Lieve groetjes,Corrie

    ReplyDelete
  7. Fantastic card and great use of the dies, beautiful bow also
    Pixie (UK Besties DT member)

    ReplyDelete
  8. Heel mooi gedaan. Prachtige kaart.

    Grtjs
    Claudia

    ReplyDelete
  9. Fantastic card Cindy!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Hugs Kaija DT-member

    ReplyDelete
  10. Hi Cindy, I love your colouring honey, its perfect!!! I love the ribbon too, I have lots of it and I think it fits your lovely design perfectly. Cuddles Jay xxx

    ReplyDelete
  11. Fab use of the gorgeous new dies, Cindy - thanx for sharing with us at My Besties UK.
    Hugz, Jan (DT) xx

    ReplyDelete
  12. super cute, thanks for joining us in uk besties challenge. Gill DT

    ReplyDelete
  13. Fab, thanks so much for joining us at My Besties UK
    Hugs Donna DT xx

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!