Tuesday, January 14, 2014

Princess Tilda



Hoi allemaal :)
Vanavond wil ik jullie weer een nieuw kaartje laten zien.
Ik zag een leuke challenge voorbij komen op het Live & Love crafts challenge blog, waar je je moet laten inspireren door parfum....best lastig om een beetje orgineel te zijn, dus uiteindelijk maar gezocht naar een leuk flesje om iets mee te bedenken. Dit flesje heeft zo'n mooie zacht paarse kleur, welke voor mij lekker makkelijk is, aangezien het één van m'n favo kleurtjes is ;-).
Bij Time for Magnolia vragen ze je een nummer uit te zoeken om iets bij te maken, dus dat is Purple Rain van Prince geworden.....past mooi bij het flesje....hoewel het eigenlijk Princess zou moeten zijn i.p.v. Prince ;-)


Hi everybody!
Tonight I like to show you a new card. 
I saw this fun challenge on the live & love crafts challenge blog, where you need to be inspired by the word Perfume....I thought it was quite challenging to be a little original, so I finally decided to look for a nice bottle to be inspired by. I really like the soft purple color, which I can easily use, cause it's one of my fav colors ;-)
At Time for Magnolia challenge they like you to use a song while making your creation. 
So I chose Purple Rain by Prince.... I think it should be Princess though ;-)


Ik heb deze Tilda gekleurd met Distress Markers. Ook heb ik zoals altijd Stickles and Liquid Pearls gebruikt. De randjes zijn bewerkt met Vintage Photo Distress Inkt.

I've colored Tilda with my Distress Markers. I also added some Stickles and Liquid Pearls. I inked the edges with Vintage Photo Distress Ink. 


Ik heb hier en daar wat witte verf gebruikt, zoals je hier ziet ook op de bloemen.
I also added some white acrylic paint, like you can see here on the flowers.



I finally got to use most of the things I got from Live & Love Crafts. I absolutly love the Cheese Cloth and the Tull around the image. It's so shabby and pretty :D

Ik heb eindelijk zo'n beetje alles uit kunnen proberen van de spulletjes die ik laatst heb gekregen via Live & Love Crafts. Ik ben echt verliefd op het kaasdoek en het super mooie tulle. Shabby en geweldig :D.


 I'd like to enter the following challenges:


13 comments:

  1. Ziet er toppie uit, mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    ReplyDelete
  2. Prachtige kaart Cindy! Ik vind dat je je geweldig goed hebt laten inspireren, perfect gelukt.
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  3. Wat een schitterende kaart met prachtige kleuren ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    ReplyDelete
  4. Prachtig kaartje, hele mooie details!
    gr. Karin

    ReplyDelete
  5. Wauw, Supermooi Cin. Schitterend.

    grtjs
    Claudia

    ReplyDelete
  6. Wow! what a perfect Princess card you've created Cin. Love this sweet Tilda and your card design is fabulous. Thank you for joining us at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs Suzi x

    ReplyDelete
  7. Schitterende kaart vind hem supergaaf.

    Liefs Jolanda

    ReplyDelete
  8. Such a sweet card. Thanks so much for joining us at TFMC. Good luck. Hugs, Nicole

    ReplyDelete
  9. Hi Cindy,
    Oh; this isshabbylicious and what a great take on the LLC perfume challenge! Thanks for playing with us and Best Wishes for the New Year!

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts


    ReplyDelete
  10. Thank you for joining the ATSC With this amazing shaped card. Hugs Rita

    ReplyDelete
  11. This is just gorgeous! Love the pearl string, all the lace and your soft coloring. Stunning work. :)

    Hugs, Anne.

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie en romantische kaart. Alles is zo mooi afgestemd op elkaar. Je blijft kijken en steeds weer nieuwe details zien. Prachtig. Zal je blog nog heel vaak een bezoekje brengen om inspiratie op te doen. Groetjes, Saskia

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!