Thursday, February 13, 2014

News!!!! DT Member at Marvelous Magnolia!!!





Ja, je leest het goed, ik ben gevraagd als één van de nieuwe DT leden voor het Marvelous Magnolia Blog. 
Super leuk! Ik schrok er een beetje van omdat ik de laatste tijd echt een probleem heb met mijn Mojo zeg maar.....alles wat ik maak is het gewoon net niet....je kent dat gevoel vast wel.
Maar nu ik eenmaal moest beginnen merkte ik dat het toch juist wel wat oplevert. Zeker nu ik deze challenge precies aan de gang moest met iets waar ik eigenlijk niks mee kan ;-).....de kleur rood.
Ik heb er een leuke brievenbus voor gemaakt. Lekker in de Valentijn sfeer :)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Yep, that;s right, I'm on of the new girls who have been asked to join the Marvelous Magnolia Blog.
I couldn't be more proud! I was a bit shocked and worrier, cause I had so much trouble with getting my Mojo back....everything I made just wasn't what I expected it to be....I'm sure you girls know that feeling!
Well I found it that I actually helped to get my Mojo flowing...especially this challenge!
It was something that wasn't quite my cup of tea ;-).....the color red....I think the challenging part of this theme actually did what I needed....challenging me ;-)
Here's my mailbox to go with tomorrows Valentines day :)



4 comments:

  1. Gefeliciteerd hoor, hoe gaaf is dit, en wat heb je een schitterende creatie gemaakt ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    En een fijne valentijnsdag ♥
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete
  2. Van Harte Gefeliciteerd meis wat leuk voor je. Je creatia is ook weer om van te smullen zullen we maar zeggen.

    Grtjs Jolanda

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd, heel leuk zeg!
    Je brievenbus is heel mooi geworden, mooie kleuren.
    Liefs Ditta

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!