Monday, March 13, 2017

Mo Manning - A Little Birdie told me



Today I'd like to show you this 'too late' card. I came across this challenge over at Dutch Card Lovers. It's the first time I made a card with this theme. How ironic it may sound, but I rarely send any cards....sometime I take one with me when visiting a birthday but most of my cards I give / sell to people who need one for a particular occasion. Or there must be some special reason like the bookcard I showed you guys last time. 

Vandaag wil ik jullie dit 'te laat' kaartje laten zien, een challenge thema wat nu loopt bij Dutch Card Lovers.  Dit is de eerste keer dat ik een kaart met dit thema heb gemaakt. Hoe ironisch ook maar ik verstuur eigenlijk zelden kaarten. Soms neem ik er één mee naar een verjaardag of iets dergelijks maar meestal geef of verkoop ik mijn kaarten aan mensen die ze nodig hebben voor een bepaalde gelegenheid. Alleen in speciale gevallen zoals de bookcard die ik laatste heb gemaakt geef ik zelf iets weg. 


I colored this cute little Mo Manning image with Distress Ink and used WoW! embossing powder on the skirt. To bad you can't really see that in the photo's, but trust me it sparkles away ;)

Het plaatje heb ik weer met Distress Inkt gekleurd. Op het rokje heb ik dit keer WoW! Embossing poeder gebruikt, hoewel je dit jammer genoeg niet echt ziet op de foto's...maar geloof me het schittert je tegemoet ;).

  
I couldn't really find a sentiment matching the theme so I made one myself. 
Next time I probably change it to 'A little Birdie told me I forgot your Birthday'. But I think it's cute anyway. 

Ik kon niet echt een tekst vinden passend bij het thema dus heb ik er zelf eentje gemaakt. De volgende pas ik de tekst waarschijnlijk aan naar 'A little Birdie told me I forgot your Birthday', maar ik vind 'm zo ook eigenlijk wel schattig. 


I live close by a nice craft shop and whenever I got the time I go there just to chat a little with the owner and spend an hour sauntering around the shop ;).Last time I bought several WoW! embossing powder and I used Iridium Glitter on the little phrase on top of the banner. Maybe I'm a geek but I still think it's a pretty cool to watch the powder melt and turn into the most gorgeous things...lol

Ik woon vlakbij Crea by Bea in Ermelo en kan er heerlijk rondneuzen als ik tijd heb. Meestal begint het met kletsen met Bea en ga ik na een half uur dan toch eigenlijk maar eens een rondje maken door de winkel ;). De laatste keer heb ik in ieder geval een paar potjes WoW! embossing poeder meegenomen. Voor het tekstje op de banner heb ik dan Iridium Embossing Glitter gebruikt. Ik ben misschien een nerd maar vind het nog steeds zo tof om dat poeder te zien smelten...lol. 


Most flowers are from I am Rose but I also ordered some at aliexpress. They're different from the flowers I buy at I am roses but still pretty. For the branch I used this gorgeous Crealies Die.

De meeste bloemen heb ik bij I Am Roses gekocht maar sinds kort gebruik ik ook af en toe wat bloemen van aliexpress. Het zijn ander soort bloemen maar tot nu toe vind ik ze best mooi. De takjes zijn trouwens gemaakt met een mal van Crealies.


I'd like to enter the following challenges:
Webshop AnMa Creatief - Bingo (paars, parels, lint/kant) (1-4)


And now for something different.
Do you remember this card?

I made a tutorial / speed color video ^_^






19 comments:

  1. Cindy wat een prachtige kaart in mooie pastel kleuren.

    gr karin

    ReplyDelete
  2. Alweer zo'n mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Cindy!

    ReplyDelete
  3. Wauw! Wat een plaatje! groetjes Joanne

    ReplyDelete
  4. Wow Cindy, het is weer een feestje hier op je blog! Wat weer een schitterende kaart!
    Dankjewel voor je video, heel leuk om te zien! Mooi is dat embossing poeder met de glitters hè! Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Card challenge!
    Liefs Gerie en DT SCC

    ReplyDelete
  5. So gorgeous, thanks for joining us at Allsorts, xxxx

    ReplyDelete
  6. Wauw, hij is schitterend. En het glitter zie ik toch goed op het rokje. Leuk gedaan.
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    ReplyDelete
  7. Ohw, wauwie!!! Maar dit is ook echt een super mooi kaartje.
    De glitters op het rokje zijn wel te zien hoor. Maar soms kunnen ze een beetje raar gaan doen, als ze op de gevoelige plaat worden gezet ;o)

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
  8. Oh my goodness Cin this is absolutely stunning, from your amazing colouring, fantastic layout and those gorgeous embellies!!!! Its a feast for the eyes, I cant stop looking at it!!!! Loving the colour palette too!!! Thank you so much for sharing it with us at Fussy and Fancy and my anything goes challenge!!!
    Cuddles Jay xxx

    ReplyDelete
  9. Hoi Cindy
    Het is weer een kaartje om verliefd op te worden zooooo mooi in wederom deze zachte kleurtjes.
    Het WoW embossingpoeder is erg mooi en ze hebben zoveel mooie kleurtjes.
    Je video tutorial is heel leerzaam, dank je wel voor het delen.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    ReplyDelete
  10. Hoi Cindy wauww dat is weer genieten bij jou hele mooie kaart en prachtige kleurtjes ook is tutorial heel leerzaan dank je wel voor je mooie inzending op scrap-cards liefs DT Martine

    ReplyDelete
  11. Such pretty soft pastel colours, flowers and sweet image, all just perfect for our Women's Day theme, thanks so much for joining us at Allsorts challenge.

    B x

    ReplyDelete
  12. Wauw! Prachtige kaart! En ik heb hetzelfde met embossingpoeder, blijft fascinerend om te zien, dat smelten... Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    ReplyDelete
  13. Wat een prachtige verlate verjaardagskaart en wat een leuke tekst! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  14. What a stunning card! Absolutely beautiful!

    ReplyDelete
  15. Fabulous cute card! The image is sassy cute and I love the design. Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    ReplyDelete
  16. Beautiful colouring, your pastel tones are so lovely. Love you gorgeous embellis! Thanks for joining us as Fussy and Fancy this time
    Andrea x

    ReplyDelete
  17. Een ontzettend leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van maart. Groetjes Judith

    ReplyDelete
  18. Gorgeous card,beautifully coloured image and love the layers and embellishments---Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    ReplyDelete
  19. Ik heb hier echt geen woorden voor, onwijs mooi!!
    Alleen mis ik de kleuren van het moodboard en dat is toch wel een onderdeel van de challenge.
    Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!