WeeStamps Bookcard - Good memories

11:03 PM


Today I'd like to show you a special card. I've made this bookcard for my friend who lost her dad this week. Their relationship was quite complicated so I wanted to make something that would remind her of the good things. 

Vandaag wil ik jullie een heel speciale kaart laten zien. Deze 'bookcard' heb ik gemaakt nadat de vader van een goede vriendin afgelopen week is overleden. Hun relatie was ingewikkeld en ik wilde dan ook iets maken wat haar aan de goede dingen zou laten denken. 


I used a template I've used before and cut it with silhouette cameo. I added Maja paper as design paper. I didn't want to add to much embellishments, although it ended up quite full...oops ;)
I've also used the sketch from Cheerful Sketches again.

Ik heb een template gebruikt wat ik al vaker heb gebruikt en het vooral laten uitsnijden door mijn silhouette. Het papier is van Maja Design. Hoewel ik me had voorgenomen niet teveel embellishments toe te voegen is dat toch niet helemaal gelukt ;). Ik heb de sketch van Cheerful Sketches trouwens nog maar een keer gebruikt. 


I used a picture of her and her dad, that I know she loves, which I added to the tag on the inside. This way she can decide by herself if she wants to see that photo or not.

Ik heb een foto van mijn vriendin en haar vader gebruikt, waarvan ik weet dat ze de foto erg mooi vindt. Ik heb deze express op de tag geplakt en deze weggestopt zodat ze zelf kan bepalen of ze de foto wil zien of niet. 


On the inside there's a poem in Dutch. It's about how things never disappear for good, when you hold on to the memory.

Het gedichtje aan de binnenkant vond ik na lang zoeken op internet. Lastig om iets te vinden bij zo'n ingewikkeld verlies.


The image is a Wee stamps digi and colored with Distress ink. I also used holographic embossing powder on the wings. Although you can't really see that on the photos.

Het plaatje is van Wee Stamps en gekleurd met distress inkt. Ik heb ook nog embossing poeder op de vleugels gebruikt, maar dat kun je niet echt zien op de foto's. 


I'm need to apologize for the bad lighting in the photos, I wanted to give the card tonight so I couldn't wait for daytime and made these picture while it was already getting dark...

De foto's zijn jammer genoeg niet heel fantastisch, ik wilde kaart vanavond geven en kon dus niet wachten met foto's maken tot morgen. Foto's in de schemer werkt toch niet echt...



I'd like to enter the following challenges:

Craft Addiction Challenge blog - Bingo (paars/lint of kant/vlinders)(1-4)



20 comments:

  1. This is just stunning! I absolutely love the inside and all the embellishes you used! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    ReplyDelete
  2. Wat is dit mooi, Cindy! Je kunt zien dat je hier met liefde aan hebt gewerkt....een 'mooi' verhaal zit er achter en volgens mij ben je helemaal in je opzet geslaagd. Het is een lust voor het oog en ook je spreuk is mooi!
    Dank je wel voor het meedoen bij AnMaCreatief en voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    ReplyDelete
  3. Wow, dit is geweldig mooi!! Wat is er veel moois op te zien!!
    Graag wilde ik je nog even vragen of je achter de link van Craft Addiction kan vermelden welk of meerdere rijtjes je gebruikt heb van de bingo kaart.
    Dankjewel voor je deelname. Gr Anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Anita :) ik pas het aan.

      Delete
  4. Wow! This is the most beautiful scrap-art I have ever seen! Just stunning.
    You really inspire me. I will come back and try to improve my own creations. I'm just in the beginning of my scrap journey :)
    http://www.mony71.se/scrapoleket/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Monica :)! It's an awesome journey ;)

      Delete
    2. Hallo Cindy,
      Ik zag ej als winnaar staan bij DCL blog en wow zo super mooi en dacht daar wil ik meer van weten. Je maakt prachtige kaarten en creaties. Mooi blog dus gelijk volger van je geworden.
      Gr Anita

      Delete
    3. Ik zag je aleerder natuurlijk maar nu vond ik je nog meer opvallen. Als winnaar hihi vandaar.

      Delete
    4. Haha leuk 😁 Dankjewel voor je lieve berichtje 😃

      Delete
  5. Hoi Cindy, Wat leuk dat je volger bent geworden bij mij! We zijn inderdaad bijna buren ;-). Ik ga jou ook volgen. Wat is dit een super mooie creatie. Wat bijzonder hoe je dit gemaakt hebt. groetjes Joanne

    ReplyDelete
  6. Stunning book card Cindy! The image is adorable and you have embellished your book card beautifully.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    ReplyDelete
  7. Lovely book card! I am inspired! Thank you so much for sharing at Fussy & Fancy and good luck with the challenge. Judy DT x

    ReplyDelete
  8. Ontzettend mooi.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    ReplyDelete
  9. Deze kaart is zooo mooi! Wat zal ze daar bij mee zijn!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze BINGOchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super lieve comment Adriana, dankjewel :)

      Delete
  10. Wow Cindy! This is absolutely beautiful! Congratulations on your win!

    ReplyDelete
  11. Wow... this is gorgeous.. a real piece of art! Thanks for joining us at Addicted to Stamps Challenge!
    ;-) Alex H.

    ReplyDelete
  12. Wow, wow, wow!!! This is stunning!!! Gorgeous and sweet image and beautiful embellishments!! Love your color combo, too. Your friend will definitely cherish this gift full of love! Thanks for playing with LTSCB.

    ReplyDelete
  13. Wauwww super mooi zeg wat een bjoetie! Bedankt voor je deelname aan onze Craft Addiction Bingo challenge en veel succes! Lieve groetjes, Chantal

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!

Template by Cindy Wille - Special thanks to Fanette Design. Powered by Blogger.