LOTV Spring's here!



Hi! First of I'd like to thank you all as my loyal followers...in a pretty short amount of time you guys grew to almost 200(!!) and I think that's pretty awesome! I thought you'd kind of forgot about me after I disappeared for over a year ;) I'm considering if I should do a little give-away...do people still do that?

Hoi! Laat ik beginnen met het bedanken van jullie als mijn trouwe volgers. In een korte tijd zijn er al weer zoveel mensen bijgekomen...het zijn er bijna 200(!!) daar ben ik best een beetje trots op! Ik had gedacht dat jullie me wel een beetje vergeten zouden zijn nadat ik een ruim jaar verdwenen was maar dat is niet het geval. Misschien kan ik er wel een leuke give-away actie uit doen...gebeurt dat nog steeds wel eens?


Well on to today's post. While I'm writing this it's actually Saturday night and I can't wait to get this post up, but pictures should really be taking by daylight so I got to wait ;). 
I've made this cute (can I say that about my own card? ;)) crisscross card. I really like this design 'cause I can add a poem or saying and I kinda have this thing for sayings, quotes etc....my friends are getting so tired of that addiction, can't add me in a whats app group without being bombed with qoutes lol.

Oké door naar de kaart van vandaag. Nu ik dit schrijf is het eigenlijk zaterdagavond en ik kan niet wachten met het plaatsen van de kaart. Maar goed foto's moeten echt bij daglicht gemaakt worden dus ik zal even geduld moeten hebben. 
Ik heb deze super schattige (mag ik dat van een eigen kaart zeggen? ;)) crisscross kaart gemaakt. Dit design vind ik geweldig omdat er ruimte is voor een leuk gezegde of tekst. Vrienden worden altijd gek van me hiermee omdat ik in geen enkele whatsapp groep toegevoegd kan worden zonder dat ik iedereen de hele dag lastig val met een leuke (vind ik) quotes. 


I colored a sweet little fairy (Fairy on tiptoe) bu Lilli of the Valley. I used my distress ink and added Frantage shabby pink embossing powder on the edges of the image and clear holographic powder on her wings. Maybe frantage is getting a bit old but I don't care, I'm still totally loving it ;).

Ik heb dit super schattige Lilli of the Valley elfje gekleurd met Distress Inkt en de randen van het plaatje bewerkt met Frantage Shabby Pink. Op haar vleugels heb ik wat Clear Holographic embossing poeder gebruikt. Misschien dat iedereen Frantage inmiddels een beetje beu maar ja...I don't care ;).


I won the February challenge at I am Roses and got a 30 dollar (!!) giftcode...well I couldn't help myself ordering a lot more then 30 dollar...but hey that 30 was already paid anyway so I could easily justify a bit more ;).
These flowers are so pretty and I really enjoyed putting them all together, going trough my collection of flowers...It really puts a smile on my face.

Ik heb de februari challenge bij I am Roses gewonnen en een cadeaubon van 30 dollar(!!) gekregen. Ik kon het dus niet helpen wat meer te bestellen dan 30 dollar. Die 30 was al betaald dus kon het prima verantwoorden dat ik wat meer heb besteld ;).
Ik vond het nu dus ook heerlijk om alles bij elkaar te zoeken en word helemaal blij van die bloemen.


I'm using Inka Gold and Nuvo Embellishment Mouse since a couple of weeks and added it this time to the butterfly and the rose branches (Nuvo Spring Green). The branches are actually a Nellie Snelle die that looked a bit different but I cut it in two so it would fit better. I also painted the wooden Fleur de Lis with Nuvo Mouse (Aquamarine) and I think that turned it in to something awesome. I will be using this a lot more, it's gives the wood such a pretty metal like effect. 
The purple gems are Scrapberry's and I absolutely love them!

Ik heb de laatste tijd Inka Gold en dus ook Nuvo Embellishment Mouse ontdekt en het dus nu ook weer gebruikt. Ik heb de vlinder en de takjes met Nuvo Spring Green bewerkt. De takjes zijn gemaakt met een Nellie Snellen mal. Ze zien er normaal wat anders uit maar dat komt doordat ik ze in tweeën heb geknipt...zo pasten ze beter op de kaart. De houten Fleur de Lis heb ik ook bewerkt met Nuvo Mouse (aquamarine). Ga zeker vaker deze verf gebruiken op houten figuren, vind het een super tof effect geven. De paarse steentjes zijn van scrapberry;s en vind ze erg mooi staan.


The Poem I found on the internet. I don't know who wrote it but like to thank that writer anyway...it macthes the theme of my card just perfect, as if it's written especially for me. I was struggling bit with the tag, but it actually turned out quite nice.

Het gedicht vond ik op internet en hoewel ik de schrijver niet weet wil ik hem/haar toch bedanken ;). Het past namelijk perfect bij mijn kaart, alsof het speciaal ervoor geschreven is. 
Ik liep wat te rotzooien met de tag maar uiteindelijk ben ik prima tevreden met het resultaat. 


I'd like to enter the following challenges:

Webshop Anma Creatief Voorjaar/Lente/Pasen (1-5)




33 comments:

  1. Adorable card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    ReplyDelete
  2. Wat mooi om te lezen hoe gepassioneerd je uitlegt hoe dit kaartje tot stand is gekomen. En dan nog maar te spreken over de mooie detailfoto's.
    Ik kwam per toeval bij je blog uit, en ben je toen meteen gaan volgen.
    Je kaartje is echt een pareltje. Kei mooi gemaakt.
    Blijf gewoon lekker je eigen dingen doen, waar je jezelf het prettigste bij voelt. Het maakt echt niet uit welk modelletje, kleukencombi, of materialen je gebruikt.

    -xies- Renate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks voor je leuke berichtje Renate!

      Delete
  3. Lovely creation! Thank you so much for sharing at Fussy & Fancy and good luck with the Challenge. Judy DT x

    ReplyDelete
  4. Heel mooi kaartje Cindy, mooie zachte kleurtjes. Dank je wel om mee te doen met onze challenge en succes. Groetjes, Veerle DT-ATSC

    ReplyDelete
  5. Prachtig weer zeg.......om te smullen. Heerlijk je weer zo aan de slag te zien.....
    xxx Plony

    ReplyDelete
  6. WOW! I am having trouble finding words for how beautiful this is! I am loving all the elements you used! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige kaart. Zo mooi verzorgd. Hij sprankelt van het scherm. Groetjes Joanne

    ReplyDelete
  8. Wow, this is just stunning, love the beautifully coloured image and all the details too! Thank you so much for joining us for our 'Add some layers' challenge at Making Memories Crafting, good luck in the prize draw and I do hope you'll join us again soon!
    Love Jacky x
    MMC DT

    ReplyDelete
  9. Hoi Cindy,
    Heel leuk dat je mijn blog ook bent gaan volgen, ik volg je al een tijdje omdat ik je kaartjes erg bewonder! Heel leuk dat we inspiratie bij elkaar kunnen opdoen, want jouw kaartjes zijn ook super! En deze is ook weer beeldig!!!
    Groetjes van Gerie

    ReplyDelete
  10. What a gorgeous card for our challenge! Thanks so much for playing along at CCCB!

    ReplyDelete
  11. OMG! What a awesome card! Beautiful stamp, which is well colored. Beautiful lovely colors too, and very well put together card. Lovely "little" touches. Thank you for sharing your wonderful card at Brown Sugar Challenge. Hugs, Camilla (DT)

    ReplyDelete
  12. This is really beautiful!! I love the fairy image .. so cute and beautifully coloured .. and there are so many details to drool over. Absolutely gorgeous work. Thank you for joining in with our Spring Challenge at Crafty Cardmakers. x

    ReplyDelete
  13. en ook deze is weer super..
    Nogmaals bedankt voor je deelname aan scrapbook stamps society.
    Groetjes Geesje

    ReplyDelete
  14. Je tweede kaartje voor onze challenge is ook al zo'n beauty! Prachtig! Dank je wel dat je ook voor een tweede keer meedoet bij CCCB!

    ReplyDelete
  15. Adorable card!
    Thanks for joining us at Hanna and Friends Challenge.
    Good luck and hope to see you again.
    Katharina

    ReplyDelete
  16. Adorable card!
    Thanks for joining us at Hanna and Friends Challenge.
    Good luck and hope to see you again.
    Katharina

    ReplyDelete
  17. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge.
    Succes have a nice day.
    Anneke DT

    ReplyDelete
  18. this is gorgeous!
    love it!
    Thank you for joining us at Creative Craft Cottage!
    Hope to see you again.
    hugs , Fiki

    ≽ܫ≼

    ReplyDelete
  19. I just love this!!! Such beautiful details & congrats on scoring the flowers - how cool! Hugs, Autumn

    ReplyDelete
  20. Wauw!! Prachtig! Cindy.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Liefs, Frouwkje

    ReplyDelete
  21. schitterende kaart Cindy

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    ReplyDelete
  22. This is so gorgeous! You color so beautifully, and I love all of the beautiful details on your card. Truly a work of art. Thank you for joining us at Scrapbook Stamp Society. We would love to see you again!
    ~ Bonnie DT

    ReplyDelete
  23. Wonderful spring colours on this Gorgeous card! Lovely layers and such a sweet image. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. Pat K x

    ReplyDelete
  24. This is so beautiful and very elegant yet it has a sweetness about it. Lovely design. I have a thing for quotes too - have been collecting them for years. Thank you for sharing with us this time at Crafty Cardmakers.
    :) Pam

    ReplyDelete
  25. Gorgeous, gorgeous work. Thank you for joining our Spring into Spring Challenge at Crafty Cardmakers.

    Peggy T.
    Design Team

    ReplyDelete
  26. Wat een schitterende kaart!!!
    Gr. Jolanda - nieuwe volger :)

    ReplyDelete
  27. Yes you can definitely say cute, along with stunning, beautiful and truly amazing.
    Love everything about this card so pretty and sweet.
    Thanks for joining us over at LOVE TO CRAFT.
    Jean xxx

    ReplyDelete
  28. What a sweet and beautiful card! Your coloring, color combo, and decorations are really amazing. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    ReplyDelete
  29. Great colors and lots of nice texture! Love all the embellies you have added. Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT
    http://anncard.blogspot.tw

    ReplyDelete
  30. Prachtige kaart laat je ons zien! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!

Template by Cindy Wille - Special thanks to Fanette Design. Powered by Blogger.