Lili of the Valley Fairytale Shaker Card

9:52 PM

Hi there :) 
I'm back... with another shaker card. I\m kinda of developing this shaker card addiction at the moment, so this probably won't be the last one you see from me ;).

Hoi! 
Daar ben ik weet, met zowaar nog een shaker kaart...ben er geloof ik wat verslaafd aan aan het raken. Vind ze zo leuk om te maken. Waarschijnlijk is dus niet de laatste die je van me te zien krijgt.

Is usually use a human being or animal as center of my cards, but this time I wanted to make it about a quote. I did use two cute fairies of the Lili of the Valley Little Fairy Stamp set  to go with the words.

Normaal gesproken gebruik ik vaak een mens of dier als centrale stempel op mijn kaarten maar dit keer wilde ik iets maken om een tekst heen. Ik heb wel twee schattige elfjes gebruikt uit de Lilli of the Valley Little Fairy Stamp set.

I colored the fairies with Distress Ink and used a sheet of Gelatin in stead of Acetate. 
I also used a lot Ribbon Girl supplies, for the complete lists please check below this post.

Ik heb de elfjes gekleurd met Distress Ink en een velletje gelatine gebruikt in plaats van mica om het shaker gedeelte mee te maken. 
Verder heb ik weer aardig wat Ribbon Girl producten gebruikt. Voor een volledige lijst kijk je even onder deze post. 

I've decided to make a video from start to finish when I created this card. So if you'd like to know how this card was made and learn about the techniques I've used please check out the video below (and don't forget to subscribe to my channel ;))

Ik heb besloten van deze kaart een video te maken en het begin tot einde te filmen. 
Dus als je benieuwd bent hoe deze kaart tot stand kwam en meer wilt weten over de verschillende technieken, bekijk dan vooral even het filmpje hieronder (en vergeet je niet te abonneren op mijn kanaal ;)).


NO WAIT!! 
DON'T LEAVE JUST YET ;)


Yesterday it was the 20th of May so that means all the new Lili of the Valley images were released. 
There are 20 new images available in rubber and as digital images. 
Some of them you've may already seen on my blog, but be sure to check out the Lili of the Valley Ideas to Inspire blog to see how the other DT girl have used the images.

Gisteren was het 20 mei en dat betekent dat eindelijk alle nieuwe stempel van Lili of the Valley verkrijgbaar zijn. 20 nieuwe plaatjes te koop als rubber stempel of als digi, direct te downloaden.
Je hebt er een aantal al voorbij zien komen op mijn blog, maar zeker nog niet allemaal, dus neem vooral ook even een kijkje op het Ideas to Inspire blog om te zien wat de andere dames uit het Design Team gemaakt hebben.


Some of the images available now :)

I'd like to enter the following challenges:
Craft Creations Challenge Anything Goes (24-5)
Crafting When We Can Bright and Colorful (4-6)
Craft Addiction Challenge blog Alles behalve vierkant (7-6)



7 comments:

  1. Prachtig zeg! En jij zou volgens mij een super kanshebber zijn voor de Noor & zo DT call! Geweldig leuk!

    X
    Diana
    Diana's Creations

    ReplyDelete
  2. Sprookjesachtig! Hij is prachtig! groetjes Joanne

    ReplyDelete
  3. Your shaker card is just gorgeous, Cindy. I watched the video and there are so many fantastic embellies - I think I've only ever made one shaker card - but this has given me the inspiration to have another go - thank you.
    Alison x

    ReplyDelete
  4. Another beautiful make Cindy, I love shaker cards are those fairies are top of my LOTV list of favourites :o)

    Anne x

    ReplyDelete
  5. Such delightful and pretty little fairies on this lovely card. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations Challenge, Elizabeth (DT)

    ReplyDelete
  6. Super cute!!! Thank you for joining us at CWWC, good luck!!! Amy DT

    ReplyDelete
  7. Love all the detail! Thanks for playing at Crafting When We Can!

    ReplyDelete

How sweet of you to leave me a comment, thank you so much!

Template by Cindy Wille - Special thanks to Fanette Design. Powered by Blogger.